Frequently asked questions

Is creative art therapy something for me ?

If you are open to explore your creativity and discover your self healing possibilities through art, yes, you are! Every one is welcome. I welcome. I am looking forward to working with you in English, German and Italian. If you are not fluent in any of these languages but you feel like I am the right person to walk with you in this moment of your life, contact me. I offer limited places and solutions for clients with economical difficulties, please let me know if this is your case before giving up.

What if I can’t draw /paint / etc. ?

That’s completely fine! There is no need to be a trained artist, as the goal of the sessions it’s to freely experience your creativity letting go of expectations and access your creative self healing super power.

È possibile parlare Italiano?

Certo! Sono una arte terapeuta in formazione, madrelingua italiana, e sono felice di potere offrire il mio lavoro nella mia lingua. Se sei un italiano all’estero come molti expat in questo periodo la difficoltà di stare lontani dai propri cari si rende più forte. Inoltre a volte vivere in un paese diverso dal proprio non è semplice e sentirsi isolato è un sentimento comune. Io sono qui per accompagnarti in questo momento e attraverso l’arte e la creatività riconoscere le nostre risorse che ci possono aiutare a stare bene e vivere al meglio il presente. Guarda qui per la pagina in Italiano. Guarda anche le mie offerte per la proposta speciale per expats: The golden suitcase.

Did I answer your question?

If not, please reach out at info@temperalapis.com, I am happy to answer your questions!